Honda CR-V 2015

crv

Za 2015. godinu Honda je CR-V unapredila novim dizajnom, snažnijim motorom i novom tehnologijom, kako bi i dalje ostao prilagođen evropskom tržištu.

Dostupan od proleća 2015., CR-V nudi hrabriji sportski izgled uz jedinstven Honda stil. Najznačajnije promene u dizajnu su na prednjem delu, sa redizajniranim farovima i novom maskom. Dodatno, novi prednji branik i zaštitna ploča mu daju širi izgled i poboljšanu stabilnost. Konačno, zadnji deo u kombinaciji sa redizajniranim led stop lampama CR-Vu daje dinamičniji trodimenzionalni izgled.

Hondin cilj je stvaranje što modernijeg i funkcionalnijeg enterijera što je i postignuto uz preoblikovanu lajsnu sa hrom efektom koja daje širinu komandnoj tabli, kao i uz korišćenje visoko kvalitetnih materijala na ključnim površinama. Povećan hod kliznog naslona za ruke između prednjih sedišta, 60mm napred i nazad, dodatno povećava komfor i prostranost.

NOVI, EFIKASNIJI MOTOR

CR-V sa pogonom na sva četiri točka biće dostupan sa još moćnijim dizel motorom, kao i potpuno novom i efikasnijom 9-stepenom automatskom transmisijom.

Novi 1.6 litarski i-DTEC četvorocilindrični dizel motor, iz Hondine „Earth Dreams Technology“ serije, obezbeđuje značajno veću snagu nego njegov prethodnik, uz maksimalnu snagu i obrtni momenat od 160KS i 350Nm.

Motor će biti dostupan sa dve opcije transmisije: 6-stepenom manuelnom koja emituje najmanju emisiju CO2 u klasi 130g/km i potpuno novom 9- stepenom automatskom transmisijom. Kada je automobil opremljen sa 9 –stepenom automatskom transmisijom CR-V emituje manje od 135 g/km CO2 što je značajno smanjenje od 20% u odnosu na prethodni 5-stepenu automatsku transmisiju.

CR-V sa prednjim pogonom biće i dalje dostupan sa manuelnom transmisijom, koja je dostupna u aktuelnom modelu sa snagom od 120KS i 1.6 litarskim i-DTEC motorom, ali sa nižom emisijom nižom od 115 g/km. Benzinski 2.0-litarski i-VTEC motor ostaje dostupan sa snagom od 155KS, ali sada usklađen sa Euro6 standardom.

POTPUNO NOVA TEHNOLOGIJA ZA INFORMACIJE I ZABAVU

Evropski kupci Hondinog redizajniranog CR-V modela imaće pogodnost korišćenja jednog od prvih Honda Connect uređaja, inovativne aplikacije za informacije i zabavu.

Dostupan u standardnoj opremi, nudi veću udobnost i bolje povezivanje dok ste u putu, uz širok spektar funkcija prikazanih na njegovom 7“ velikom ekranu osetljivom na dodir. Honda Connect daje brz pristup, putnicima na prednjim sedištima, svim informacijama o vozilu, uvid u zadnju kameru za parkiranje, muziku, mogućnost povezivanja telefona preko Bluetooth konekcije, kao i MirrorLink tehnologiju.

Honda Connect sistem uključuje Internet pristup, devet predhodno instaliranih aplikacija, kao i pristup Honda App Centru- opcioni Garmin satelitsku navigaciju (na našem tržištu dostupan na srpskom jeziku sa mapom svih evropskih zemalja, uključujući i Srbiju i Crnu Goru), audio ekran, AM/FM/DAB i Internet radio, Bluetooth povezivanje. Pored već navedenih opcija, redizajniran model nudi prikaz zadnje parking kamere – sada dostupan sa dinamičnim linijama kretanja i niz informacija o vozilu, kao što su merač puta, ekonomičnost goriva i trajanje putovanja.

HONDA SENSING

Honda je uvek teži ka istraživanju i primeni najsavremenijih tehnologija, kako bi konstantno unapređivala i poboljšavala svoje bezbednosne, informacione i zabavne sisteme. Svojim pionirskim pristupom naprednim inovacijama, Honda aktivno doprinosi bezbednosti i užitku svih učesnika u saobraćaju. Sa novim i redizajniranim modelima dolazi i potpuno nova tehnologija Honda SENSING, premijerno uvedena i razvijena od strane Hondinih inženjerskih i dizajnerskih timova. Honda SENSING obuhvata najnaprednije bezbedonosne tehnologije:

SISTEM NADGLEDANJA MRTVOG UGLA

Ova inovacija Vas upozorava kada je neko vozilo u mrtvom uglu, kako bi prelaženje u drugu traku i preticanje učinilo bezbednijim.

SISTEM KONTROLE DUGIH SVETALA

Sistem kontrole dugih svetala procenjuje uslove vožnje ispred Vas i automatski prebacuje između kratkog i dugog svetla.

SISTEM ZA PREPOZNAVANJE SAOBRAĆAJNIH ZNAKOVA

Sistem prepoznavanja znakova identifikuje saobraćajne znakove do 100m daljine i prenosi informaciju vozaču preko i-MID ekrana, kako ih prolazi. Dva znaka se mogu prikazati u istom trenutku.

SISTEM ZA NADGLEDANJE KOLOVOZNE TRAKE PUTA

Kada se detektuju linije na putu, a automobil odstupi od trenutne trake bez indikacija, sistem Vas na to upozori preko vizuelnih i audio upozorenja.

SISTEM ZA NADGLEDANJE UNAKRSNOG SAOBRAĆAJA

Pri kretanju unazad, Sistem za nadgledanje unakrsnog saobraćaja detektuje vozila koja su u neposrednoj blizini sa bilo koje strane pozadi, upozoravajući vozača na blisku opasnost. Upozorenje se pojavljuje na i-MID ekranu.

PREVENTIVNO UPOZORENJE PRE POTENCIJALNOG SUDARA

Ako prednja kamera uoči vozilo ispred Vas, sistem će upozoriti na mogući čeoni sudar, davajući Vam dovoljno vremena da reagujete.

SISTEM ZA ZAUSTAVLJANJE VOZILA PRI MALIM BRZINAMA U USLOVIMA GRADSKE VOŽNJE

Tokom gradske vožnje između 5-30km/h, kako bi Vam ovaj sistem pružio najbolju šansu da izbegnete sudar, sistem prati rastojanje između Vas i vozila ispred. Ako nastavite da se približavate uočenom vozilu, Civic Vam šalje vizuelna i audio upozorenja preko i-MID monitora. Ako još uvek niste odreagovali, a sudar je sve bliži, sistem može automatski primeniti vanredno kočenje kako bi smanjio brzinu što je više moguće. U dobrim voznim uslovima, sudar se može čak i u potpunosti izbeći.

INTELIGENTNI – ADAPTIVNI TEMPOMAT

Inteligentni – adaptivni tempomat Vam omogućava da podesite kako brzinu i rastojanje od vozila ispred, tako i konstantno praćenje i usklađivanje brzine po potrebi, čineći vožnju lakšom nego ikada. Demonstrirajući Hondinu posvećenost naprednoj tehnologiji i bezbednosti, inteligentni – adaptivni tempomat ne samo da prati vozila ispred modela CR-V, već i za one u susednim trakama predviđajući kada će vozilo skrenuti ispred Vas do pet sekundi pre nego što dođe do toga.

SISTEM ZA UMANJENJE POSLEDICA POTENCIJALNOG SUDARA

Sistem upozorenja pomaže Vam pri kočenju što će Vam pomoći da izbegnete ili minimizirati šansu da udarite u vozilo ispred Vas. Pri nižim brzinama je u stanju i da detektuje pešake, upozoravajući Vas na neposredne opasnosti.

Primarna i sekundarna faza:

Alarm prati vizuelno upozorenje na i-MID ekranu.

Treća faza:

Primenjuje se lagano kočenje i ako je nezgoda ipak neminovna, kočioni sistem ublažavanja posledica nezgode primenjuje nasilno kočenje.

Četvrta faza:

Kočenje aktivira E- zatezače pojaseva koji povlače pojaseve sa dovoljno snage dasmanje uticaj nezgode na Vas i Vašeg suvozača.

SISTEM ZA ASISTENCIJU ODRŽAVANJA VOZILA U TRACI

Sistem za asistenciju održavanja vozila u traci koristi kameru koja je montirana iza retrovizora, koji stalno ‘”očitava” liniju na putu. Sistem emituje zvučno upozorenje ako vozilo skrene sa kursa i automatski ispravlja upravljač vraćajući ga na pravi put, što vam pomaže da bezbedno ostanete u svojoj traci.

Scroll to Top